marți, 10 aprilie 2018

Cafeaua de marti

Uitasem cum e sa savurezi o cafea buna in liniste intr-o dimineata de ... marti
Poate fi si alta zi, nu doar marti...dar azi e marti si e o zi in care am simtit nevoia sa ma trezesc de dimineata, chair daca e a treia zi de Paste, sa vad cum sa ma bucur mai bine de aceasta zi.

După o zi minunata petrecuta in parc timp de 5 ore cu copii, iesirea de ieri in natura se resimte.



Sa savurezi o cafea intr-o zi de marţi e cel mai bun moment de incarcare cu energie pozitiva.

Am ales sa implementez un obicei care face bine atunci cand ai prea multe ganduri amestecate cu de toate: sa citesc zilnic cateva pagini.

Cititul face bine depresiei, tristetii si plictiselii.



O cafea bauta in liniste mai ales dupa o raceala indelungata, cel mai bun medicament sau cea mai buna recompensa personala cu timpul doar al tau.

O lectura si de blog : scrie tare misto doamna respectiva, chiar daca unele postari nu sunt compatibile cu opiniile mele, dar postarea asta mi-a mers fix la suflet:
crezi-atunci-cand-avea-ceea-doresti-fericit-mare-pacaleala

După o perioadă plina de stres, cearta, conflicte şi alergatura imi gasesc si eu liniste cu mine si cu mintea mea.
Urmeaza curand o perioada plina de munca, drumuri si multe lucruri frumoase.
Povestim.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...