miercuri, 21 februarie 2018

Jurnalul unei femei simple (3)





Astazi
Mijlocul spatamanii...
Jurnalul poate fi completat si la mijlocul saptamanii nu doar vinerea sau sambata.

Afara
Fulguieste, e frig, ninge peste cladiri, peste oras ca intr-o poveste.

Ma gandesc
Cum sa fiu mai inteleapta

Sunt recunoscatoare
Pentru diminetile in care privesc orasul ca pe un personaj dintr-o legenda istorica

Din bucatarie
Miros de zacusca

Ce mai mesteresc
Mi-am facut micul colt verde de cactusi...

Citesc
Bloguri mamicesti

Imi doresc mult
sa se faca bine cea mica cu raceala. Parca nu se mai termina.

Am invatat ca
Decat cu un om fals, mai bine singura. Relatii superficiale sunt la moda in ziua de azi. Prefer sa nu impart acest trend cu nimeni.

Citatul preferat de azi:



Imi plac mult
Cartile cu ferecaturi medievale

Fotografia saptamanii







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...