marți, 5 decembrie 2017

Ghidul poznet de cultura, o revista pentru cei mici si mari scolari

Dragii mei cititori,

Pentru ca lucrez de foarte multi ani intr-o biblioteca, insa din pacate aici nu avem revistute pentru copii scolari m-am gandit sa dau o raita virtuala prin muzeele capitalei. Din fericire, un muzeu pe care va invit sa-l vizitati cumva, candva, eventual cand are loc un eveniment aparte este Muzeul Hartilor
Sper in curand sa-l vizitez deoarece se pare ca este unul din muzeele bucurestene care editeaza o altfel de revista.
Pentru o vizita virtuala si alte detalii
http://www.muzeulhartilor.ro/

Orar de vizitare:
Miercuri - Duminica
10.00 - 18.00
Luni - Marti este inchis


Nu ma pricep eu la prezentari dar mi-a placut revista si sper sa reusesc sa ajung s-o cumpar pentru copii.
Fotografia de mai jos am vazut-o postat pe pagina lor de Facebook.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...