duminică, 16 iulie 2017

Social Media for Parents si un strop de motivatie






In fiecare an, cam pe vremea asta se organizează un evenimentul social media for parents mai mult sau mai putin util pentru toti parintii. Scopul lui e altul decat pare la prima vedere, insa din fiecare prezentare sigur va exista si ceva util pentru fiecare.
Pentru fiecare inseamna ceva pentru unii promovare, pentru altii prietenii, pentru altii relaxare depinde.
Evenimentul in sine il consider ca si o biblioteca unde pentru fiecare dintre noi exista cartea potrivita si utila.
Social Media for Parents are loc anual in acelasi loc. Urmaresc cu interes acest eveniment pentru ca de fiecare data vad oameni frumosi, oameni care muncesc mult, scriu pentru bani, scriu pentru ei, scriu pentru noi si scriu pentru ca asa simt.
Vin oameni de la care invat cate ceva nou, oameni care ma motiveaza si de la care imi iau ce consider de valoare.
Din pacate, inregistrarea de la prima editie nu am gasit-o disponibila.
Chiar daca unii care scriu o fac mai mult pentru banii, nu e problema mea. Fireste, la aspectul acesta eu una nu ma pricep si nici nu ma agit, ma depaseste aspectul asta.

De ce am eu blog?
Blogul il am din 2009 cred, nici nu mai stiu. Blogul l-am facut sa-mi vars frustrarile personale. Daca ar fi sa transform blogul si in afacere, clar as opta pentru un spatiu virtual propriu, as opta pentru o nisa care nu  stiu daca ar avea legatura cu mamicismele. Nu pentru ca sunt prea multe bloguri pe nisa asta, ci pentru ca nu ma pricep sa scriu despre copii. Sunt sincera cu mine.
Da, imi iubesc copiii dar nu reusesc sa o exprim asa cum trebuie si in scris, pur si simplu nu am vocatia asta, cel putin nu mi-am descoperit-o inca sau nu am avut suficienta motivatie pana acum. Acesta este unul din motive pentru care si particip online la eveniment. Imi aduce multa emotie, motivatie si mai ales ca o perioada de dupa ma face sa fiu mai puternica, mai echilibrata.


Imi place sa scriu, dar nu despre copii. Daca ar fi sa incep sa scriu despre copiii mei, cred ca ar fi provocarea cea mare, mai ales ca sunt mama divortata cu doi copii, desi am mai avut eu niste tentative de postari, dar nu sunt reusite.  Cine stie ce imi va aduce acest eveniment din acest an.
De aceea ii admir pe cei care scriu despre copii, chiar daca au transformat scrisul intr-un mod de viata, un obicei si chiar si intr-o sursa de venit. Bravo lor!

Asadar, nu uitati miercuri de la ora 9,00 Evenimentul Social Media for Parents va avea loc si live.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...