marți, 25 iulie 2017

Frunzareli matinale

Descarcati nervii prin ce vrei tu, dar nu pe pielea mea... cam asa suna uneori dictonul meu.

Am ajuns sa cred ca lucrurile inutile cu care ne incarcam, trebuie sa le descarcam pe altii. Nu conteaza cine sunt si de unde sunt. Nu stiu ce este in aer, probabil canicula asta ciudata. Vara asta e anormala.
Din toate punctele de vedere.
Am observat ca la peste 33 de grade am inceput sa fac urat cu tensiunea si nu nu mai. Ca nu reusesc sa inteleg oamenii care te vede ca pe un sac de box. Poate sa fie si la o coada banala de pe undeva. Nu conteaza.


Vacanta asta mi-a priit enorm si inca imi priieste. Ma inspaimanta timpul asta care trece fara mila.
Am citit ieri niste lucruri faine despre blogging si blogeri. E asa o chestie circulara cu efecte create de noi.
Unii o gandesc ca pe o strategie, eu o gandesc ca pe ceva aleatoriu. Nici nu stau sa ma framant cum sa sune, cum sa fie si alte scheme.

Virtual uneori depaseste scena realului. Gasesti de toate si pentru toti. Toate interpretarile posibile.
Partea mai buna este ca va pastra mai mult sau putin sigur patrimoniul valorilor unor culturii, fie nationale sau internationale. Fotografii exemplare, ramasite din trecutul unor povesti, recuperari a unor lucrari pe cale de disparitie.
Daca am stii cu toti sa folosim acest sptiu nu doar de loisir ci si de evolutie proprie ar fi minunat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...