duminică, 4 decembrie 2016

Cartile anului 2016

Fara nicio urma de reclama mascata.
Eu cumpar putine carti. Anul trecut am donat din cartile cumparate. Sper sa nu se intample acelasi lucru si cu acest teanc. Titlurile din imagine imi sunt dragi ca si doi dintre autori.
Am nevoie de reeducare in ce priveste cititul si studiatul cartilor. De ceva ani, cititul nu mai ocupa un loc important, chiar e inexistent. Ironia sortii face ca, desi imi plac cartile, nu le citesc.
Motive? hmm, as insira o multime... dar inamicul nr. 1 este internetul. Recunosc ca mi-am pierdut zile fara sens uneori fara valoare. Nu as putea sa spun ca mi-am facut educatie si doar mai degraba cunostinte.
In viata mea, anul acesta au aparut oameni deosebiti prin felul lor profesional si in afara sferei profesiei.

Din pacate, as fi putut deveni un critic prea sever si din pricina caruia multi autori ar fi dezarmati, asa ca mai bine ca nu am imbratisat aceasta profesie. Am ales pe spranceana cartile.
Inainte sa cumpar o carte, ma gandesc de doua ori: imi poate folosi mie? dar va fi folositoare si copiilor mei?

Anul acesta am auzit o stupida forumulare si o ipoteza ce nu isi are loc in viata mamelor: le cumperi pentru tine nu pentru copiii tai... proasta ipoteza.  Da, le cumpar acum pentru mine dar si pentru mai tarziu pentru copii. Indiferent ce carti sunt, ele au o valoare informationala cu greutate. Un domeniu care trebuie sa faca parte din viata oricarui om.
Nu! Am o misiune clara si trebuie s-o duc pana la final. Oamenii ironici, rau intentionati nu au ce cauta in viata mea. 
    Asa ca, daca mai aud sau mi se va scrie ipoteza stupida ca e doar pentru tine... sa-si tina ipoteza pentru gradina lor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...