marți, 29 noiembrie 2016

Martea... interesanta

Probabil ca si ziua de azi va pune asa la incercari ale traditiei si zicalelor.
Ceasul rau poate veni in orice zi. Nu are preferinte din cate imi amintesc eu.

Citeam ieri pe blogurile mamicesti cum deja planificarile isi iau un avant considerabil.
Le urmez deja exemplu. Azi am facut o raita rapida prin magazin si am facut pachetele cu cadouri pentru copii. Nu ma mai las pe ultima secunda. Asa ca, din timp le-am planificat.
Aseara chiar il intrebam pe pustiul meu, ce ai prefera? sa faci teme sau sa ma ajuti la curatenie? nici una nici alta, imi raspunde el asa cu o fata lunga.
Atunci?
Sa stau degeaba!

Asta da raspuns...sa stau degeaba...e, un fel de a spune, cu telefonul in brate sa se joace...de fapt...

Cea mica a fost mai empatica. Nu ca ii compar. "Mami, eu te ajut si apoi ma joc..."
Si pentru ca e dornica de jucat, Mosul i-a pregatit niste cadouri pe masura.
Pustiului ii pregateste cadouri altfel...doar e un baiat istet... si are nevoie de jucarii istete.
Curand casa se va transforma intr-un adevarat barlog al istetilor. Dar pentru asta va trebui sa ne facem un pic curatenie, ordine si sa ne aranjam camera pentru toate activitatile copiilor. Fiind doua grupe de varsta: prescolar si scolar, va fi un pic mai dificil.
O sa impodobim si casa pentru Craciun. Anul acesta lucrurile se pare ca s-au schimbat mai mult decat speram.
Desi, a fost un tumultos si bun, finalul anului isi va regasi linistea si atmosfera traditiilor de Craciun de altadata.

Imi tot propun sa imi fac o agenda de lucru. Poate anul urmator, ca anul asta... mi-am neglijat agenda de lucru. Nu stiu de ce am renuntat la un moment dat la ea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...