luni, 21 noiembrie 2016

Love is like a illusion


Ce e inima unei femei care iubeste?
Nimic pentru un barbat.
Ce e sufletul unei femei care doreste un barbat?
Nimic pentru un barbat.






Sa insemni doar pentru tine ceva si cineva, uneori nu e suficient. Viata e compusa din trairi si sentimente , nu de refuzuri. Nu de izgoniri. Nu de oameni care nu vor sa aibe in viata lor iubire. Parcă am trăi în pădure. Vrei sa fii singur. Vrei să nu fii deranjat. Dar în acelaşi timp vrei să ai lumea la picioarele tale.

Mi s-a spus să nu depind de nimeni emoţional. Şi totuşi nu reuşesc. Mereu ajung să mă ataşez de cineva care nu mă vrea în viaţa lui. Nu ştiu cum reuşesc si de ce. 





Nu pot ierta trecutul. Nu pot şterge cu buretele ce s-a întâmplat. Nu am cum. Nu se mai poate. Aş vrea să reuşesc. Aş vrea să devin din piatră. Aş vrea să fiu cu răutate incomensurabilă dar nu reuşesc. Cum?
Mă uit la ce e in jurul meu şi mă întreb când s-a transformat lumea. Când răutatea a luat locul preocupărilor de bază a unui om_ Când s-au schimbat toate astea? Şi de ce?
Nu pot fi ca ei. Nu am cum sa mă transform în ceea ce nu am fost niciodată.











De ce mulţi oamenii au ales calea  răutăţii şi etalării acesteia? Nu am să pot înţelege niciodată. Chiar dacă sunt pasionată de istorie, tot nu am reuşit să înţeleg înverşunarea multor oameni.

Mi-am ratat cariera din cauza unei semnături. Şi acum ce să fac_ Să-mi pun cenuşă în cap că aşa vor unii şi alţii? Nu. Nu am sa fac asta. Ci am ales să o iau de la capăt, chiar dacă am pierdut 12 ani din viaţă. Am ales alt drum al carierei. Am să fac carieră. Nu există nu se poate. 
Nu e o ambiţie. Nu e o aspiraţie. Este doar menirea mea pe acest pământ.
Dar cu iubirea nu am cum să mă înţeleg. Mereu pierd. Nu înţeleg de ce.
Aş vrea ca lumea să se stingă în propria-i răutate şi să o ia de la capăt doar cu un suflet pur. Să nu mai fie innegrit cerul de atâta răutate. Să nu mai existe judecăţi, condamnări inutile. Realitatea nu e ceea ce visăm. Oricât am vrea să negăm.

Ce e o relaţie? Ce e o iubire? Ce e o inimă?







   Iubeşti, doreşti, suferi şi o iei de la capăt.

O iei de la capăt mereu şi mereu. Până viaţa se duce.
Să ai un suflet are să iubească. Să dorească. Câte mii de întrebări iţi pui şi nu le găseşti răspuns. Câţi îţi rănesc sufletul_ Câţi se pierd în acel refuz politicos  gen ..."sunt solitar şi îmi trăiesc viaţa singur...".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...